loading...
ســـــــرگرمی 2016
جدید 2016 بازدید : 167 چهارشنبه 23 شهریور 1390 نظرات (0)


منی که همیشه به یاد توام ، منی که همیشه به عشق تو دلم به آرزوهایم خوش است
اینک دلم به این خوش است که تو هستی و خوشبختی در گرو با تو بودن است
همیشه این برای من با ارزش بوده که تو با همه فرق داری،
همیشه این برایم مهم بوده که تو، مثل ومانندی نداری!
دلت پاک و مهربان است ، تو عاشقی، عشق مانند مرواریدی در قلبت پنهان است!
از آن لحظه که خیره شده بودم به چشمانت تا این لحظه دنیا برایم رنگ دیگری دارد
دنیا زیبا شده به زیبایی چشمانت ، هوا چه دلنشین شده ، این است همان هوای در کنار تو بودن
حال و هوای تو در همه لحظه هایم درگیر است ، دلتنگی و بی قرارهای من در همین است
که دلم هوای تو را میکند ، که لحظه به لحظه آغوشم، هوس آغوش گرم تو را میکند.
وجود مهربان تو و قلب پاک تو را تا همیشه میخواهم ، به عشق پاکمان قسم که تا ابد با تو میمانم
منی که فرشته ای مهربان مانند تو را دارم ، چگونه میتوانم به تو بی وفایی کنم ، نه دیگر نمیگذرم از عشق پاک و بی همتای تو ، میدانم که اگر تا آخر زندگی ام نیز بگردم در این دنیا، نمی یابم دیگر مانند تو!
ای همنفسم تا لحظه ای که هستم با تو نفس میکشم و ما با هم عاشقانه زندگی میکنیم

برچسب ها اشعار عاشقانه , به نام تو , به نام عشق , به نام عشقم , به نام عشقمان , به نام ما , بهترینهای عاشقانه , جدیدترین جملات عاشقانه , جدیدترین عاشقانه های , جملات زیبای عاشقانه , جملات عاشقانه , جملات کوتاه عاشقانه , جملات کوتاه و زیبا , دانلود به نام عشق , زیباترین عاشقانه ها , سایت عاشقانه , شعر عاشقانه , شعرهای جدید , عاشقانه , متن عاشقانه , متنهای جدید , وبلاگ عاشقانه , اشکهای دلتنگی , اشکهای دوری , اشکهای من , بی وفا , بی وفایی تو , تنفر عشق , تنها و خسته , تو بی وفایی , خسته و تنها , خیانت , خیانت عشق , خیانت و بی وفایی , دروغ , دروغ عشق , دلم را شکستی , دلگرفته , دلگیر , رهگذر بی وفا , شعر بی وفا , عشق و بی وفایی , عشق و خیانت , عشق و دروغ , عشق و نفرت , متن بی وفایی , نفرت و عشق , همسفر بی وفا , آرام باش , آغوش گرمت , احساس مرا , بوسه شیرین , تپشهای قلبت , تپشهای قلبم , حس کن مرا , دریای احساس , دریای عشق , دستهای گرمت , دستهایت , دیوانه عشق , دیوانه ی جشمانت , رویای عشق , زمزمه های عشق , زمزمه های قلبم , ساحل عشق , شانه های مهربانت , شانه هایت , طعم شیرین بوسه , عاشقتم دیوونه , غروب عشق , قلب عاشقت , قلب مهربونت , لبهای سرخت , موهای نرمت , موهایت , باران , باران عشق , باران عشق تو , باران عشق من , باران عشق من و تو , سایت عاشقانه دفتر عشق , شعر باران عشق , شعر باران عشق من , شعر عاشقانه باران , شور باران , متن باران , متن جدید عاشقانه , متن زیبای عاشقانه , متن عاشقانه باران عشق , منتظر باران , Romance , شعرهای عاشقانه , جمله عاشقانه , عاشقانه ها , بی وفایی ها و جدایی ها , دلنوشته های زیبا , دلنوشته های عاشقانه , دلنوشته های من , دلنوشته ی کوتاه عاشقانه , عاشقانه های او , عاشقانه های جدایی , عاشقانه های غمگین , عاشقانه های من , عشق , متن کوتاه عاشقانه , متن کوتاه غمگین , متن کوتاه و جالب , متنهای بی وفایی , بهترین سایت عاشقانه , جدیدترین اشعار عاشقانه , جدیدترین متنهای عاشقانه , زیباترین شعرها , زیباترین متنها , سایت جدید عاشقانه , شعرهای دلتنگی , متنهای عاشقانه , مجموعه اشعار عاشقانه , مجموعه متنهای عاشقانه , انی لاو , کاش باور داشتی , دیگر مهم نیست بودنت ( متن عاشقانه ) , دیگر مهم نیست بودنت , دیگر مهم نیست , هنوز دارم به عشقت میسوزم , بی تاب و بی قرارم , دلم کجای کار است , شعر آزاد , ای من , کجا می روی؟ , مگر نمی بینی , ورود ممنوع , روی دیوار نوشته اند , ای من ِ بی من , چگونه باغ نگاهت را , حیاط کهنه , بی حوض خانه ی ته کوچه بخشیدی؟ , ای سرکش ِ من , چرا قلبت را به سرای دون گشودی؟ , چرا قلبت را , در حالی که می دیدی دری را , که تو را میهمان یاس می کند , ر , ای من ِ غریب , از کجا پیدایت شد؟ , و چگونه در من رسوخ کردی؟ , سردی وجودت را حس می کنم , وجودم را دوباره به من ببخش و برو , که زیاده عرضی نیست , وجودم را , من ببخش و برو , سردی وجودت , حس می کنم , anylove ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • همکاری
  • HTTPS20
  • اس ام اس عاشقانه
  • تفریح و سرگرمی
  • A.F.G Song
  • شاهزاده ميلاد
  • فروشگاه گروه فناوری اطلاعات پابیان
  • خرید و فروش فیلترشکن با کارت شارژ
  • بزرگترن مرجع دانلود آهنگهای حدید زیبا
  • بزرگترین مرجع دانلود موبایل
  • بهترین وب سایت تفریحی ایران
  • تحقــیقات مهندسی شبکه
  • s.w
  • .: ابزار وبلاگ :.
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تخصصي آندرويد
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • مرجع موسيقي آبادان
  • http://iran-web.rozfa.com
  • http://bicharedel.blogfa.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.r98.ir
  • http://iran-web.rzb.ir
  • http://iran-web.rozfa.com
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • کسب کار و اموزش وبلاگ نویسی و پیج رنک گوگل
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16653
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 294
  • تعداد اعضا : 27066
  • آی پی امروز : 655
  • آی پی دیروز : 596
  • بازدید امروز : 8,604
  • باردید دیروز : 2,727
  • گوگل امروز : 30
  • گوگل دیروز : 48
  • بازدید هفته : 20,869
  • بازدید ماه : 20,869
  • بازدید سال : 391,882
  • بازدید کلی : 8,591,399