loading...
ســـــــرگرمی 2016
جدید 2016 بازدید : 63 چهارشنبه 18 اسفند 1389 نظرات (0)

زن جوان توسط خواستگار خود ازپا درآمد.

عصر 24 دي ماه مردي با پليس 110 تماس گرفته و از پيدا شدن جسد زني در مغازه آرايشگري در بلوار شكوفه خبر داد.

با حضور ماموران كلانتري 152خاني‌آباد در محل، همسايه‌ها هويت مقتول به نام «مژگان.ت» را به عنوان صاحب آرايشگري شناسايي كردند.

همسايه‌ها همچنين گفتند زن فوت شده حدود دو سالي است اين مغازه را اجاره كرده و طي اين مدت بيشترين رفت و آمد را با برادر خود به نام حسين داشته است كه دكان وي نيز همين نزديكي است.

براي نهار دعوتم كرده بود

حسين بلافاصله شناسايي و تحقيقات از وي درباره مژگان كه با گزارش پزشكي قانوني به قتل رسيدن وي اثبات شده بود آغاز شد. اين مرد 31ساله نحوه مطلع شدن از اين قتل را اينطور بيان كرد: خواهرم صبح به من زنگ زد و گفت براي نهار به مغازه‌اش بروم. من هم سر نهار مغازه‌ام را بسته و پيش او رفتم اما هرچه در آرايشگاهش را زدم باز نكرد. تماس با موبايلش هم بي‌فايده بود. از همسايه‌ها سراغش را گرفتم اما همه مي‌گفتند صبح او را ديده‌اند كه كركره آرايشگاهش را بالا مي‌كشيده است. نگران شدم، سنگي برداشته و شيشه آرايشگاه را شكستم . صحنه را كه ديدم دادي زدم و ديگر هيچ نفهميدم. مژگان بي‌جان روي زمين افتاده بود و معلوم بود چند ساعتي از مرگش مي گذرد.

ماموران البته با شك به اين حرف‌ها گوش دادند چرا كه آنها با بررسي مدارك شناسايي مقتول فهميده بودند كه وي هيچ‌گونه نسبت خواهري با اين جوان ندارد.

وقتي از حسين در اين‌باره سوال پرسيده شد وي اين‌بار خود را برادرزاده مقتول معرفي كرد ولي توضيح محكمه پسندي براي جعل عنوان خود نداد.

خريد نحس!

به همين خاطر حسين به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد و در آنجا مورد بازجويي تخصصي قرار گرفت.

برادر سابق و برادرزاده مقتول اين‌بار بخشي از واقعيت را اعتراف كرد و خود را خواستگار مقتول معرفي كرد: من در مغازه فروش و كرايه لباس عروس كار مي‌كنم. حدود دو سال پيش وقتي مژگان براي خريد يك دست لباس به آنجا آمده بود با وي آشنا شدم. چند روزي از آشنايي ما نگذشته بود كه وي گفت از همسر سابق خود طلاق گرفته و به همراه دخترش زندگي مي‌كند.

مدتي كه از ارتباط شغلي ما گذشت من به وي علاقه‌مند شده و مغازه‌اي را در بلوار شكوفه كرايه كرده و پيشنهاد كردم آرايشگاهش را به نزديكي محل كار من بياورد. من قرابت روحي خاصي بين خودم و مژگان حس مي كردم چرا كه خود نيز چند سال پيش از خانمم جدا شده بودم و شديدا احساس تنهايي مي كردم.

تصميم گرفتن مژگان را از فكري كه در سر داشتم با خبر كنم به همين خاطر يك روز رسما از وي خواستگاري كردم اما پاسخ او برايم غير قابل هضم بود، مژگان جوابش منفي بود.

چون براي ازدواج با مژگان مصر بودم و نمي‌خواستم ارتباطم با وي قطع شود خود را پيش در و همسايه برادر وي جا زدم تا از حرف و حديث‌هاي احتمالي جلوگيري شود. مرحوم مژگان هم براي حساس نشدن مردم مرا داداش خطاب مي‌كرد.

طاقت شنيدنش را نداشتم

متهم ادامه داد : روز حادثه تصميم گرفته بودم پيش مژگان رفته و هر طور شده رضايت وي را براي ازدواج جلب كنم.

او تازه وضو گرفته و قصد نماز داشت . با اصرار خواستم كه با پيشنهاد من موافقت كند ولي او دو مرتبه سرش را به علامت نه تكان داد.

به يكباره از كوره در رفته و با تصور اينكه قصد ازدواج با مرد ديگري را دارد با او جر و بحث كردم. تا به خودم آمدم ديدم دستانم دور گلوي وي است . مژگان خود را ازدست من خلاص كرد و خواست فرار كند كه سرش محكم به ميز آرايش خورد و روي زمين افتاد. من هم چادر نماز را دور گردن وي پيچيدم . چند ثانيه بعد ديدم ديگر نفس نمي‌كشد. به سرعت از آرايشگاه خارج شدم و براي اينكه پليس پس از كشف جسد به من مشكوك نشود خود را به مغازه‌ام رساندم. ساعتي بعد هم سراغ مژگان را از همسايه هايش گرفتم و گفتم وي به تماسم پاسخ نمي‌دهد و به همين خاطر نگرانش شده‌ام.

بر‌اساس اين گزارش متهم پس از اين اقرارها روانه زندان شد تا پس از صدور كيفرخواست روانه دادگاه كيفري استان تهران شده و به اتهام قتل مورد محاكمه قرار گيرد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • همکاری
  • HTTPS20
  • اس ام اس عاشقانه
  • تفریح و سرگرمی
  • A.F.G Song
  • شاهزاده ميلاد
  • فروشگاه گروه فناوری اطلاعات پابیان
  • خرید و فروش فیلترشکن با کارت شارژ
  • بزرگترن مرجع دانلود آهنگهای حدید زیبا
  • بزرگترین مرجع دانلود موبایل
  • بهترین وب سایت تفریحی ایران
  • تحقــیقات مهندسی شبکه
  • s.w
  • .: ابزار وبلاگ :.
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تخصصي آندرويد
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • مرجع موسيقي آبادان
  • http://iran-web.rozfa.com
  • http://bicharedel.blogfa.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.r98.ir
  • http://iran-web.rzb.ir
  • http://iran-web.rozfa.com
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • کسب کار و اموزش وبلاگ نویسی و پیج رنک گوگل
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16653
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 27063
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 342
  • بازدید امروز : 2,213
  • باردید دیروز : 989
  • گوگل امروز : 56
  • گوگل دیروز : 53
  • بازدید هفته : 5,717
  • بازدید ماه : 40,465
  • بازدید سال : 364,119
  • بازدید کلی : 8,563,636