loading...
ســـــــرگرمی 2016
جدید 2016 بازدید : 87 شنبه 30 بهمن 1389 نظرات (0)

تو نشان کرده پسردایی‌ات هستی و خانم دایی عباس در مراسمی که برای نام‌گذاری‌ات برگزار کردیم بنا بر خواسته پدربزرگ خدابیامرزت، یک جفت گوشواره طلا و یک کله قند هدیه داد و در‌‌ همان روز اعلام شد که ایرج و مهسا در آینده باید با هم ازدواج کنند. آن‌ها با این عقاید مسخره من را در سن ۱۶ سالگی مجبور به ترک تحصیل کردند و با چشمانی گریان پا به خانه شوهر گذاشتم. ولی ‌ای کاش این ازدواج سرنمی گرفت چون هنوز ۲ هفته از زندگی مشترکمان نگذشته بود که فهمیدم شوهرم کریستالی است.

من خیلی ناراحت و ناامید به خانه پدرم برگشتم و گفتم که پسردایی‌ام کریستال مصرف می‌کند. آن روز پدر و مادرم که می‌خواستند اشتباه خودشان را توجیه کنند گفتند فامیل اگر گوشت همدیگر را تکه تکه کند استخوان‌های همدیگر را دور نمی‌ریزد. پس عجله نکن و فرصت بده تا ایرج را از این بدبختی نجات دهیم!

زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری مصلای مشهد افزود: با شنیدن این حرف‌ها کمی احساس مسئولیت کردم و به خانه شوهرم برگشتم اما الان که دارم با شما صحبت می‌کنم ۵ سال از آن موقع می‌گذرد و ما صاحب یک دختر زیبا شده‌ایم. افسوس که والدینم نتوانسته‌اند کاری برایم انجام بدهند و ایرج در اعتیاد غوطه‌ور شده است و بدنش بوی تعفن می‌دهد.

من که دیگر از ادامه زندگی با این شوهر بی‌مسئولیت خسته شده بودم حدود ۲ ماه قبل قهر کردم و به خانه پدرم رفتم و مهریه‌ام را به اجرا گذاشتم. تصمیم گرفتم از ایرج طلاق بگیرم اما او با زبانی چرب و نرم، ریش‌سفیدهای فامیل را واسطه کرد تا به خانه‌اش برگردم و تعهد داد که اعتیادش را ترک خواهد کرد.

زن جوان افزود: به احترام حرف بزرگترهای خانواده دوباره به خانه شوهرم برگشتم و او چند روزی خیلی خوب و منطقی رفتار می‌کرد تا اینکه دیروز، مرد غریبه‌ای را همراه خود به خانه آورد و گفت: این مرد جوان مسافر است. پول خوبی از او گرفتم و یکی از اتاق‌‌هایمان را امشب به او اجاره داده‌ام.

با شنیدن این حرف ناراحت شدم و گفتم: تو این مرد جوان را می‌‌شناسی که او را به خانه راه داده‌ای؟ ایرج لبخندی زد و گفت: نگران نباش، خودم مراقبش هستم. ۲ ساعت گذشت و شوهرم به بهانه‌ای از خانه بیرون رفت و مرا با آن مرد غریبه تنها گذاشت ولی او در حالی به خانه برگشت که ماموران انتظامی همراهش بودند و با تهمت‌های توهین‌آمیز و رکیک ادعا می‌کرد که من با آن مرد غریبه رابطه مخفیانه دارم و...!

متاسفانه ایرج آدم نمی‌شود. او برای اینکه بتواند از زیر بار مهریه شانه خالی کند و به راحتی طلاقم بدهد این نقشه را کشید و آبروی مرا با این مرد از همه‌جا بی‌خبر به بازی گرفته است.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • همکاری
  • HTTPS20
  • اس ام اس عاشقانه
  • تفریح و سرگرمی
  • A.F.G Song
  • شاهزاده ميلاد
  • فروشگاه گروه فناوری اطلاعات پابیان
  • خرید و فروش فیلترشکن با کارت شارژ
  • بزرگترن مرجع دانلود آهنگهای حدید زیبا
  • بزرگترین مرجع دانلود موبایل
  • بهترین وب سایت تفریحی ایران
  • تحقــیقات مهندسی شبکه
  • s.w
  • .: ابزار وبلاگ :.
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تخصصي آندرويد
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • مرجع موسيقي آبادان
  • http://iran-web.rozfa.com
  • http://bicharedel.blogfa.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.r98.ir
  • http://iran-web.rzb.ir
  • http://iran-web.rozfa.com
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • کسب کار و اموزش وبلاگ نویسی و پیج رنک گوگل
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16653
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 27063
  • آی پی امروز : 497
  • آی پی دیروز : 342
  • بازدید امروز : 2,230
  • باردید دیروز : 989
  • گوگل امروز : 56
  • گوگل دیروز : 53
  • بازدید هفته : 5,734
  • بازدید ماه : 40,482
  • بازدید سال : 364,136
  • بازدید کلی : 8,563,653