loading...
ســـــــرگرمی 2016
جدید 2016 بازدید : 53 شنبه 15 آبان 1389 نظرات (0)

سرمربي تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال حضور کریمی در باشگاه پرسپولیس گفت که براي من اسم‌ها بازي نمي‌كنند. با كريمي يا هر كسي ديگري كه باشد اگر بتوانم خدمتي كنم از وي استفاده مي‌كنم.

وی همچنین عنوان کرد؛ من احترام خاصي برای کریمی قائلم و فوتبالش را قبول دارم اما شرايط فرق كرده و امروزه ما نمي‌توانيم با اسم‌ها تيم را ببنديم و نتيجه بگيريم.


‌مسائل فني پرسپوليس فقط به من مربوط مي‌شود
فرارو- دايي در نشست خبري باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه مجتبي شيري بعد از مدت‌ها فقط در دربي پايتخت بازي كرد و پس از آن نيمكت‌نشين شد و آيا اين تصميم او درست بوده يا نه گفت: «مسائل فني پرسپوليس فقط به من مربي مربوط مي‌شود و هر تصميمي كه گرفتم و برد و باخت آن نيز به عهده من است. تصميم گرفتم مجتبي شيري بازي كند و اين كار انجام شد و شيري از بازيكنان خوب ما است.»


شكايت از فدراسيون را از طريق قانوني پيگيري مي‌كنم
دايي در پاسخ به اين سؤال خبرگزاري فارس، كه پرونده شكايت وي از فدراسيون فوتبال براي دريافت حق و حقوق مربيگري به كجا انجاميد و آيا او به فيفا شكايت كرده است يا نه؛ اظهار کرد در اين مورد فقط يك توضيح كوتاه مي‌دهم. روند اين پرونده از طريق مراجع قانوني طي مي‌شود و من حقوق خودم را از طريق قانوني پيگيري مي‌كنم و اجازه نمي‌دهم حقم پايمال شود.


پرسپوليس ژانويه در تركيه به ميدان مي‌رود
وي درباره اردوي تركيه در دي ماه گفت: «تورنمنت تركيه با حضور اينتراخت فرانكفورت، كلن آلمان، آنتاليا يا ترابوزان تركيه و پرسپوليس در ژانويه 2011 انجام مي‌شود.»


يك خداحافظي باشكوه و بي‌نظير براي كريم باقري
دایی همچنین از خداحافظی قریب الوقوع کریم باقری خبر داد وعنوان کرد؛ به غير از تورنمنت تركيه در نظر داريم با يك تيم بسيار بزرگ بازي كرده و خداحافظي باشكوهي را براي كريم باقري ترتيب دهيم. باقري زحمات زيادي براي فوتبال ايران كشيده بنابراين قصد داريم مسابقه‌اي ترتيب دهيم و باقري در يك شرايط خوب از فوتبال خداحافظي كند.


ماجراي شيث و آرامش پرسپوليس
وی درباره وضعیت شیث عنوان کرد، از روزي كه آمدم در مسائل فني حبيب كاشاني دخالتي نداشت و خوشبختانه همواره در كنار من بوده و در مورد پرونده شيث رضايي نيز اختيار تام را به من داد. از روزي كه به پرسپوليس آمدم هدفم آرامش دادن به اين تيم بود و تصميم گرفتم با دور كردن حاشيه‌ها و آنچه كه به صلاح تيم است، قدم بردارم. براي من همه بازيكنان يكسان هستند. همه بايد به روند ايده‌آل پرسپوليس كمك كنند و هر كس خدشه‌اي به اين روند وارد كند از سيستم ما خارج خواهد شد.


پيام دايي به كريمي: ديگر اسم‌ها فوتبال بازي نمي‌كنند

سرمربی پرسپولیس در مورد اينكه آيا علي كريمي سال بعد به پرسپوليس برمي‌گردد اظهار کرد: «نام پرسپوليس بزرگتر از نام دايي يا امثال من است. خيلي‌ها به اين تيم مي‌آيند و مي‌روند. بدون شك خودم روزي اين پرسپوليس را تحويل خواهم داد و آن چيز كه مهم است نام پرسپوليس است. يكي از عواملي كه مي‌تواند اين تيم را موفق كند اين است كه نفرات آماده و جوان كه بخواهند با جان و دل براي پرسپوليس تلاش كنند بايد در اين تيم بازي كنند.»

وی گفت: «براي من اسم‌ها بازي نمي‌كنند. با كريمي يا هر كسي ديگري كه باشد اگر بتوانم خدمتي كنم از وي استفاده مي‌كنم. متاسفانه در فوتبال ايران خيلي‌ها به دنبال اسامي هستند.»

دایی تاکید کرد که كريمي بازيكني است كه من احترام خاصي به وي قائلم و فوتبالش را قبول دارم اما شرايط فرق كرده و امروزه ما نمي‌توانيم با اسم‌ها تيم را ببنديم و نتيجه بگيريم. من اگر براي سال آينده در پرسپوليس باشم بهترين‌ها را جذب خواهم كرد كه بتوانند هواداران را راضي كنند.


بزرگترين اشتباهم همكاري با فدراسيون كنوني بود

سرمربی سابق تیم ملی با بیان این‌که بزرگترين اشتباه ورزشي‌ام همكاري با فدراسيون كنوني بود گفت: «ديگر چنين اشتباهي را تكرار نمي‌كنم.»

وی درباره حدف تیم ملی نوجوانان و جوانان در آسيا عنوان کرد؛ سال قبل مدام با دبدبه و كبكبه سوال مي‌كردند كه تيم قهرمان شده بود اما اكنون چه كسي قهرمان است؟ مربي و سرمربي زحمت خود را كشيده‌اند. فدراسيون فوتبال هم تا آنجا كه توانسته تلاش كرده است. بيش از 10 اردو براي تيم نوجوانان برپا كرده و برنامه گذاشته است اما كسي را سرمربي تيم نوجوانان كرديم كه زماني مشاور فوتبالي رئيس سازمان بود و به دليل مشاوره‌هاي اشتباه او چند بار با رئيس سازمان بحثم شد.

دایی درباره اظهارات اکبر محمدی در برنامه 90 گفت: «بيداريان را با آن همه سابقه كنار مي‌گذاريم و فرد ديگري را مي‌آوريم كه در برنامه نود مي‌گويد همكار من در سايپا بوده است. بله اكبر محمدي آناليزور تيم من در سايپا بود اما به دليل نتايج ضعيف ايشان را كنار گذاشتيم. زماني كه سرمربي تيم ملي بودم ايشان مشاور كيومرث هاشمي بود و مي‌خواست در كار فوتبالي من دخالت كند.»

در ژاپن مسئولان به دليل اشتباه هاراگيري مي‌كنند و در ايران مي‌خندند
وی با انتقاد شدید از مسئولان فوتبال عنوان کرد که چرا يك بار به جاي تائيد سرمربي سيستمي كه كارش را درست انجام نمي‌دهد عوض نمي‌شود؟ من به غلط يا درست به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شدم اما چرا كسي كه من را به عنوان سرمربي انتخاب كرد كنار گذاشته نمي‌شود؟

وی افزود، ديواري كوتاه‌تر از مربيان پيدا نمي‌شود و مثل آب خوردن اخراج مي‌شوند. در ژاپن مسئولي كه اشتباه مي‌كرد در گذشته هاراگيري مي‌كرد و خودش را از بين مي‌برد اما در اينجا فقط مي‌خندند و حق اين و آن را ضايع مي‌كنند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • همکاری
  • HTTPS20
  • اس ام اس عاشقانه
  • تفریح و سرگرمی
  • A.F.G Song
  • شاهزاده ميلاد
  • فروشگاه گروه فناوری اطلاعات پابیان
  • خرید و فروش فیلترشکن با کارت شارژ
  • بزرگترن مرجع دانلود آهنگهای حدید زیبا
  • بزرگترین مرجع دانلود موبایل
  • بهترین وب سایت تفریحی ایران
  • تحقــیقات مهندسی شبکه
  • s.w
  • .: ابزار وبلاگ :.
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تخصصي آندرويد
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • مرجع موسيقي آبادان
  • http://iran-web.rozfa.com
  • http://bicharedel.blogfa.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.r98.ir
  • http://iran-web.rzb.ir
  • http://iran-web.rozfa.com
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • کسب کار و اموزش وبلاگ نویسی و پیج رنک گوگل
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16653
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 27063
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 342
  • بازدید امروز : 1,213
  • باردید دیروز : 989
  • گوگل امروز : 54
  • گوگل دیروز : 53
  • بازدید هفته : 4,717
  • بازدید ماه : 39,465
  • بازدید سال : 363,119
  • بازدید کلی : 8,562,636