loading...
ســـــــرگرمی 2016
جدید 2016 بازدید : 102 دوشنبه 12 مهر 1389 نظرات (0)

عكسهاي ديدني : زندگي به سبك امين حيايي و همسرش

 زندگي به سبك امين حيايي و همسرش +عکس   | www.tamehr.rozblog.com

به سراغ امين حيايي بازيگر محبوب سينماي كشور ايران و همسرش نيلوفر خوش خلق يكي از بازيگران خوب سينما مي رويم تا از زندگي اين دو زوج هنرمند بيشتر بدانيم.

شانه موي جادويي

[i]

موهاي خود را به 1001 حالت مختلف و جديد مدل دهيد قيمت: 8500 تومان

[k] [t]

عينك آفتابي انريكو

[i]

حتما بايد اين عينك را امتحان كنند. خود را با مد فصل هماهنگ كنيد... قيمت: 10000 تومان

[k] [t]


بهترين دوست صميمي ات در سينما چه كسي است؟
امين حيايي:محمدرضا شريفي نيا دوست خوبي است,هر چقدر درباره او بگويم كم گفتم.او خيلي ها را به دنياي بازيگري معرفي كرد و گردن خيلي ها حق دارد.من هميشه از راهنمايي ها و مشاوره هايش استفاده كرده ام.در اين چند سال اخير ما همديگر را زياد ديديم چرا كه پروژه كلاه پهلوي را با هم كار كرديم و من از بودن در كنار او خاطرات خوبي دارم.
نظر شما در مورد اينكه با يك هنرمند ازدواج كرده ايد چيست؟
نيلوفر خوش خلق:شايد خيلي ها تصورشان اين باشد كه پيوند من و امين تنها به خاطر سينما بود,اما معرفت و منش و اخلاق امين من را به خودش جذب كرد.به اينكه با يك هنرمند ازدواج كرده ام توجه نمي كنم و فقط به اين فكر مي كنم من و امين زندگي آرامي داريم و اميدوارم اين روند همچنان ادامه داشته باشد.
آيا اين دو زوج هنرمند به ورزش هم علاقه دارند؟
امين حيايي:من به ورزش كردن خيلي علاقه دارم برخي مواقع به خاطر مسائل كاري نمي توانم به صورت روزانه ورزش كنم و لي خوب ورزش را در برنامه هاي خودم قرار مي دهم و از بين ورزش ها سوار كاري و اسكي را خيلي دوست دارم.
نيلوفر خوش خلق:من و امين كم و بيش به باشگاه هاي سواركاري مي رويم,امين خيلي به سواركاري علاقه داره و حتي زماني كه فهميد من هم به سواركاري علاقه مند شدم خيلي خوشحال شد و سعي مي كنه كه در اوقات فراغت من را به سواركاري ببرد.
آيا به ورزش فوتبال علاقه داريد؟
امين حيايي:كم و بيش فوتبال را از تلويزيون نگاه مي كنم.

تاپ مدل شكيرا

[i]

يك مدل فوق العاده جذاب براي خانم هايي كه مي خوان يك خريد راحت را امتحان كنند قيمت: 12000 تومان

[k] [t]

عينك آفتابي شاينا shina

[i]

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت مكمل زيبايي و جذابيت شما قيمت: 12000 تومان

[k] [t]


طرفدار چه تيمي هستيد؟
امين حيايي:طرفدار تيم خاصي نيستم اما زماني كه وقت داشته باشم حتما بازي هاي ملي را دنبال مي كنم.
اهل سفر و تفريح هستيد؟معمولا به كجا سفر مي كنيد؟
نيلوفر خوش خلق:من و امين عاشق سفر و تفريح هستيم البته اگر وقت داشته باشيم.در ايران اگر فرصتي پيش بيايد به شمال كشور مي رويم و يك منطقه خوش آب و هوا به نام مازي چال هستش كه بيشتر به آنجا مي رويم.به بيشتر كشورهاي اروپايي هم سفر كرده ايم و بيشتر فرانسه را مي پسنديم.
چطور شد كه وارد عرصه بازيگري شديد؟
امين حيايي:من از دوران نوجواني عاشق تئاتر بودم و در دوران تحصيل در تئاترهاي مدرسه ايي حضور پررنگي داشتم.تا اينكه به خدمت سربازي رفتم و سرباز نيروي هوايي شدم و آن روزها لباس آبي سرمه اي نيروي هوايي را مي پوشيدم.در آنجا بود كه يك تيم تئاتر تشكيل داديم و در همين دوران بود كه خانم ثريا قاسمي بازي من را ديدند و من را به اصغر هاشمي معرفي كردند.

 زندگي به سبك امين حيايي و همسرش +عکس   | www.tamehr.rozblog.com

كمربند لاغري سونا بلت اصل

[i]

كمربند لاغري با سنسور ديجيتالي و عملكرد 100 درصد تضميني، داراي مكانيسم عمل سريع قيمت: 25000 تومان

[k] [t]

با يوگا لاغر شويم

[i]

آرامش ذهن و جسم سالم ،ذهن خلاق قيمت: 8000 تومان

[k] [t]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • همکاری
  • HTTPS20
  • اس ام اس عاشقانه
  • تفریح و سرگرمی
  • A.F.G Song
  • شاهزاده ميلاد
  • فروشگاه گروه فناوری اطلاعات پابیان
  • خرید و فروش فیلترشکن با کارت شارژ
  • بزرگترن مرجع دانلود آهنگهای حدید زیبا
  • بزرگترین مرجع دانلود موبایل
  • بهترین وب سایت تفریحی ایران
  • تحقــیقات مهندسی شبکه
  • s.w
  • .: ابزار وبلاگ :.
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تخصصي آندرويد
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • مرجع موسيقي آبادان
  • http://iran-web.rozfa.com
  • http://bicharedel.blogfa.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.rozblog.com/
  • http://iran-web.r98.ir
  • http://iran-web.rzb.ir
  • http://iran-web.rozfa.com
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
  • کسب کار و اموزش وبلاگ نویسی و پیج رنک گوگل
  • جدیدترین نرم افزار روز دنیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16653
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 27063
  • آی پی امروز : 479
  • آی پی دیروز : 342
  • بازدید امروز : 1,984
  • باردید دیروز : 989
  • گوگل امروز : 56
  • گوگل دیروز : 53
  • بازدید هفته : 5,488
  • بازدید ماه : 40,236
  • بازدید سال : 363,890
  • بازدید کلی : 8,563,407